Najczęściej zadawane pytania - FAQ

1. Ile autobus posiada miejsc?

Autobus posiada 39 miejsc siedzących.

2. Czy dekoracja autobusu jest dodatkowo płatna?

W ofercie posiadamy dekorację podstawową, która jest w cenie wynajmu, tj. balony, kwiatki przy łączeniach szyb oraz tablica kierunkowa/rejestracyjna „Młoda Para” lub „Goście Weselni”.

Tablice imienne, balony z helem itd. są dodatkowo płatne – prosimy o kontakt, aby przedstawić szczegółową ofertę.

3. Co jest gwarancją rezerwacji terminu?

Gwarancją rezerwacji terminu, jest podpisana umowa. Zanim jednak poprosimy o przesłanie umowy, ustalamy wszelkie szczegóły (ilość osób, trasa przejazdu, dekoracja itd.). Zależy nam, aby podpisanie z nami umowy było w 100% świadomie dlatego dajemy 5 dni na odesłanie podpisanej umowy. Po tym czasie nie dajemy gwarancji, że termin będzie dostępny.

4. Czy po wykonanej usłudze dostanę paragon?

Po wykonanej usłudze zawsze wystawiamy paragon lub FV.

5. Co w przypadku zanieczyszczenia lub dewastacji pojazdu przez podróżnych?

Kierowca po każdym zakończeniu zlecenia, sprawdza stan pojazdu. W przypadku dewastacji lub zanieczyszczenia, dokonuje dokumentacji fotograficznej, a autobus zostaje skierowany na myjnię, całkowity koszt usunięcia zabrudzeń pokrywa Zleceniodawca.

6. Autobus nie dojedzie na czas ustalony w umowie, co w takim przypadku?

Droga jest nieobliczalna – dlatego zawsze bierzemy odpowiedni zapas czasowy w myśl

„…lepiej 15 min wcześniej, niż 5 minut za późno…”

, jednak jeżeli istnieje duże ryzyko(np. blokada drogi), że kierowca będzie miał poślizg, natychmiast kierowca informuje, osobę wskazaną w umowie o zaistniałej sytuacji, z którą ustala awaryjny plan działania.